Rousthøje Kirke

Sidste Nyt

Strikke Café

Rousthøje og Grimstrup Kirker holder fælles strikke café onsdage i lige uger kl. 14.00-16.00 i Rousthøje graverhus ved Rousthøje Kirke på Kirkevejen i Rousthøje. Her er der mulighed for at strikke dåbsklude til kirkernes dåbsbørn, varme sokker til hjemløse, huer og blæksprutter til babyer på sygehusene. Der er altid kaffe på kanden og småkager på bordet og mulighed for fællesskab og snak.

Litteraturkreds 2018-2019

Årets bøger for sæson 2018-2019 Vi mødes i Grimstrup Konfirmandstue kl. 15.00 Kristin Marja Baldursdottir: ”Havblik” (udleveres 15. aug.) – samtale 19. sept Ida Jessen: ”Doktor Bagges Anagrammer” (udleveres 19. sept) – samtale 24.okt Frederik Lindhardt ”Lidt af far” (udleveres 24. Okt) – samtale 28. nov Christina Hesselholdt ”Vivian” (Udleveres 28. nov ) – samtale 9. jan. Mogens Fjord Christensen: ”Mortens Besættelse” – (udleveres 9. jan) samtale 6. feb Jesper Wung Sung ”En anden gren” (udleveres 6. feb) – samtale 6. marts

Gudstjenenster og arrangementer findes på www.sogn.dk

Følg nedenstående link og se Rousthøje Kirkes gudstjenestetider og alle tidspunkter for alle vores mange arrangementer: http://sogn.dk/rousthoeje På ovenstående link kan du finde info om alt fra Vinterkirkedag, som er vores højskoledag, Sommerkirkedag med vandretur, vores foredrag og fortælleeftermiddage, koncerter og korarrangementer. Kalenderen opdateres løbende.

Kirkekoret

Har du lyst til at synge i kor? Så vær med i Grimstrup og Rousthøje kirkekor. Organist Bente Kjøller starter onsdage kl. 19-21 et kirkekor i Grimstrup konfirmandstue. Så kom hvis du har lyst til at synge. Alle er velkomne! Vi synger fra salmebogen og højskolesangbogen.